Національне агентство України

з питань державної служби

 

Інформація про

результати конкурсів

 

Відповідно до пунктів 59, 60 постанови Кабінету Міністрів України  від 25.03.2016 № 246 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» Вишгородська райдержадміністрація надає інформацію про результати конкурсів:

 

з/п

ПІБ

Посада

Загальна кількість балів

Дата, номер розміщення на офіційному

веб-сайті Нацдержслужби оголошення про проведення конкурсу

 

Примітка

1

Квітко Марина Миколаївна

 

головний спеціаліст загального відділу апарату адміністрації

 

28,5

03.02.2017,

№ 3681

єдиний кандидат, який пройшов всі етапи конкурсу

 

2

Тарасєєва Алла Миколаївна

головний спеціаліст відділу управління персоналом та організаційної роботи апарату адміністрації

 

20

03.02.2017,

№ 3682

єдиний кандидат

 

3

Соколова Анастасія Андріївна

головний спеціаліст архівного відділу адміністрації

 

20

03.02.2017,

№ 3683

єдиний кандидат

 

 

 

Виконуючий  обов’язки

голови  адміністрації                          о/п                                                  В. В. Савенок

ВИШГОРОДСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

31  січня  2017  року

 

№  34

 

 

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади

державної  служби Вишгородської районної державної адміністрації

 

Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України  від 25.03.2016 № 246 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби»:

 

  1. Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад державної служби Вишгородської райдержадміністрації:

- головного спеціаліста загального відділу  апарату райдержадміністрації;

- головного спеціаліста відділу управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації;

- головного спеціаліста архівного відділу райдержадміністрації (на час відпустки по догляду за дитиною основного працівника).

 

  1. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби у райдержадміністрації - головного спеціаліста загального відділу апарату райдержадміністрації; головного спеціаліста відділу управління персоналом та організаційної роботи апарату райдержадміністрації, головного спеціаліста архівного відділу райдержадміністрації (на час відпустки по догляду за дитиною основного працівника) згідно з додатками 1 - 3.

 

  1. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Махновець О. П.

 

 

Виконуючий обов’язки

голови адміністрації                                       о/п                                    В. В. Савенок

Додаток  №  1                     

                            

до розпорядження виконуючого

обов’язки голови адміністрації

 

від  31 січня  2017 року  №  34

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної

служби  категорії «В» -  головного спеціаліста загального відділу

апарату Вишгородської районної державної адміністрації

Київська область, м. Вишгород, пл. Шевченка, 1

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний  спеціаліст загального відділу почергово веде прийом вхідної кореспонденції у  райдержадміністрацію; забезпечує прийом та  передачу електронної пошти в апараті   райдержадміністрації.

Здійснює реєстрацію вхідної документації; відповідає за створення реєстраційно-контрольних карток вхідної кореспонденції в електронному вигляді.

Відповідає за порядок оброблення вхідної  кореспонденції.

Відповідає за прийом та реєстрацію запитів до публічної інформації, контролює надання в термін відповіді на запити в межах чинного законодавства.

Забезпечує виконання єдиного порядку  підготовки  справ до зберігання та використання.

Здійснює пошук документів, що знаходяться в  архіві загального відділу та відповідає за ведення архіву відділу.

Забезпечує виконання єдиного порядку відбору та  формування до справ опрацьованих документів.  Виконує інші доручення начальника загального  відділу (пошук  документів у справах загального  відділу, реєстрацію вихідної кореспонденції,  ксерокопіювання документів, розсилку документів, реєстрацію розпоряджень голови адміністрації, реєстрацію документів з грифом «Затверджую» та  доручень голови адміністрації, заступників та  керівника апарату), керівника  апарату  адміністрації.

 

Умови оплати праці

Відповідно до Закону України «Про державну службу» та постанови КМУ від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання

 

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Строк подання документів: до 20.02.2017

 

Дата, час і місце проведення конкурсу

24 лютого 2017 року, початок о 10.00 год.

за адресою 07300 Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, пл. Шевченка, 1, каб. 29

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Джус Оксана Василівна,

тел. (04596) 54-320,

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

без досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про звернення громадян»;

4) Закон України «Про запобігання корупції»;

5) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

6) Закон України «Про місцеве самоврядуваня в Україні»;

7) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти України.

 

2

Професійні знання

Знання законів, інших нормативно-правових актів України.

 

4

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) вміння працювати з програмними засобами;

3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

 

5

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння надавати зворотній зв’язок.

 

6

Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись.

 

7

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).

 

8

Особисті компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) креативність та ініціативність;

6) орієнтація на саморозвиток;

7) орієнтація на обслуговування;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

  Керівник  апарату  адміністрації                        о/п                       О. П. Махновець

 

Захарченко (04596) 22-034

Додаток  № 2

                           

розпорядження виконуючого

обов’язки голови адміністрації

 

від  31 січня  2017 року  №  34

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби  категорії «В» -

головного спеціаліста відділу управління персоналом та організаційної роботи апарату Вишгородської районної державної адміністрації

Київська область, м. Вишгород, пл. Шевченка, 1

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний спеціаліст відділу управління персоналом та організаційної роботи апарату Вишгородської районної державної адміністрації  бере  участь:

- у забезпеченні реалізації державної політики з питань кадрової роботи та з питань державної служби в апараті райдержадміністрації, сприяє проведенню цієї роботи в управліннях, відділах, інших структурних підрозділах райдержадміністрації;

- у підготовці та виконанні плану роботи райдержадміністрації з питань, що віднесені до компетенції сектору;

- у оформленні в установленому порядку документів щодо призначення на посаду, звільнення з посад державних службовців райдержадміністрації;

- в організації заходів щодо своєчасного щорічного подання державними службовцями райдержадміністрації декларацій (декларування доходів щодо себе та членів своєї сім’ї);

- у координації роботи щодо розроблення документів, які регламентують роботу з кадрами – посадові інструкції, розподіл обов’язків у структурних підрозділах райдержадміністрації;

- у здійсненні заходів щодо забезпечення трудової дисципліни, додержання працівниками райдержадміністрації внутрішнього трудового розпорядку, проводить оформлення листків непрацездатності;

- у формуванні особових справ державних службовців райдержадміністрації, готує проекти розпоряджень щодо присвоєння чергових рангів державним службовцям;

- у підготовці відповідних документів для заохочення і нагородження державними нагородами та відзнаками райдержадміністрації кращих трудових колективів, працівників галузей народного господарства. Приймає участь в організації вручення нагород, веде відповідний облік;

- у забезпеченні підготовки, перепідготовки та підвищенні кваліфікації кадрів, а також разом із структурними підрозділами райдержадміністрації організовує регулярне навчання працівників апарату.

Готує:

- документи для відряджень у межах району, України працівникам райдержадміністрації;

- проекти розпоряджень про надання відпусток працівникам райдержадміністрації;

Оформляє і видає службові довідки з місця роботи працівника;

Проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю, державну службу та службу в органах місцевого самоврядування.

Умови оплати праці

Відповідно до Закону України «Про державну службу» та постанови КМУ від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання

 

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Строк подання документів: до 20.02.2017

Дата, час і місце проведення конкурсу

24 лютого 2017 року, початок о 11.00 год.

за адресою 07300 Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, пл. Шевченка, 1, каб. 29

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Джус Оксана Василівна,

тел. (04596) 54-320,

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

без досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Знання законодавства

Конституція України, Закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про очищення влади», «Про захист персональних даних», Кодекс законів України про працю, Укази Президента України, постанови та  розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють організацію кадрової роботи в підприємствах, установах.

2

Професійні знання

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

3

Знання сучасних інформаційних технологій

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

4

Лідерство

1) вміння обґрунтовувати власну позицію;

2) досягнення кінцевих результатів.

 

5

Прийняття ефективних рішень

1) вміння вирішувати комплексні завдання;

4) аналіз державної політики та планування заходів з її реалізації;

5) вміння працювати з великими масивами інформації;

6) вміння працювати при багатозадачності;

7) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів.

6

Особистісні компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) вміння працювати в колективі.

  Керівник  апарату  адміністрації                          о/п                     О. П. Махновець

  Захарченко (04596) 22-034

 

 

Додаток  №  3                     

                            

розпорядження виконуючого

обов’язки голови адміністрації

 

від  31 січня  2017 року  №  34

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби  категорії «В» -

головного спеціаліста архівного відділу Вишгородської

районної державної адміністрації (на час відпустки

по  догляду за дитиною основного працівника)

Київська область, м. Вишгород, пл. Шевченка, 1

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний спеціаліст архівного відділу Вишгородської районної державної адміністрації:

-  Забезпечує вирішення питань, спрямованих на підвищення рівня розвитку архівної галузі та діловодства в районі.

-  Збирає, узагальнює та аналізує інформацію з питань розвитку галузі, готує керівнику відділу відповідні пропозиції.

-  Бере участь у розробленні проектів цільових програм, планово-звітної документації відділу.

-  Здійснює реалізацію законодавчих і нормативних актів, програм розвитку архівної справи.

-  Забезпечує збереженість, облік та раціональне розміщення документів в архівосховищі. Забезпечує виконання планових завдань та координує роботи, пов’язані із забезпеченням збереженості. Здійснює приймання, зберігання, раціональне розміщення документів в архівосховищі та забезпечує їх збереженість. Проводить перевірки наявності й фізичного стану документів, визначає потребу їх ремонту.

-  Оформлює підсумки роботи з перевіряння наявності та розшуку документів. Укладає топографічні покажчики на фонди архівосховища, здійснює топографування документів. Вносить зміни на підставі відповідних актів до облікових документів відділу.

-  Складає плани і звіти про роботу архівосховищ, їх паспорти.

-  Здійснює ремонт, оправлення, знепилювання, картонування документів.

-  Контролює температурно-вологісний та санітарно-гігієнічний режими зберігання, протипожежну безпеку в архівосховищах.

-   Консультує працівників відповідних структурних підрозділів підприємств, установ та організацій з питань забезпечення збереженості документів. Видає документи до читального залу та контролює своєчасне їх повернення до архівосховищ. Розміщує документи на місцях зберігання.

-  Забезпечує роботу з каталогізації документів, проводить облік закаталогізованих документів.

-  Здійснює ділові контакти з власниками документів особового походження з метою комплектування архіву, експертизу цінності, описування документів особового походження.

-  Здійснює роботу з описання документів, складання описів.

-  Складає та веде номенклатуру справ архівного відділу. Надає методичну і практичну допомогу архівним підрозділам та службам діловодства органів виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям, у складі групи здійснює комплексні, контрольні, тематичні їх перевіряння, надає їм допомогу під час розроблення інструкцій з діловодства, складання номенклатур справ, описів справ.

-  Відповідає за ведення діловодства у відділі. Веде журнали реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції, контролю температурно-вологісного режиму та інші.

-  Виконує запити юридичних і фізичних осіб, у т.ч. на платній основі.

-  Здійснює оприлюднення документів у засобах масової інформації, готує статті щодо висвітлення роботи архівного відділу на сайті райдержадміністрації та архівного відділу;

-  Забезпечує дотримання правил і норм охорони праці, виробничої і трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку та протипожежного захисту;

Виконує інші доручення начальника архівного відділу.

Умови оплати праці

Відповідно до Закону України «Про державну службу» та постанови КМУ від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

строково (на час відпустки по догляду за дитиною основного працівника)

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання

 

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Строк подання документів: до 20.02.2017

Дата, час і місце проведення конкурсу

24 лютого 2017 року, початок о 12.00 год.

за адресою 07300 Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, пл. Шевченка, 1, каб. 29

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Джус Оксана Василівна,

тел. (04596) 54-320,

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

без досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»; 

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

5) Закон України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»;

6) Основні правила  роботи державних архівів України;

7) інші нормативні акти, що стосуються діяльності архівного відділу, державної служби, діяльності місцевих державних адміністрацій, запобігання корупції.

2

Професійні знання

Відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів; організація та методика ведення діловодства; знання правил ділового етикету; ділова мова.

3

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

4) вміння вирішувати комплексні завдання;

5) вміння ефективно використовувати ресурси;

6) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати.

4

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння надавати зворотній зв’язок.

5

Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись.

6

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

7

Особисті компетенції

компетентність, наполегливість, креативність, уважність до деталей, дипломатичність та гнучкість, відповідальність, системність і самостійність в роботі, аналітичні здібності, дисципліна, вміння працювати з значним обсягом інформації, вміння працювати в колективі, прагнення до самовдосконалення та підвищення фахового рівня, вміння працювати в стресових ситуаціях..

 

 

Керівник  апарату  адміністрації                      о/п                         О. П. Махновець

 

 

 

Захарченко (04596) 22-034

 

ВИШГОРОДСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 12 жовтня  2016  року                                       №  488

 

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад державної служби Вишгородської районної державної адміністрації

 

  Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України  від 25.03.2016 № 246 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби»:

 

  1. Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад державної служби Вишгородської райдержадміністрації:

- головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації;

- головний спеціаліст відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації.

 

  1. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби у райдержадміністрації головний спеціаліст загального відділу апарату райдержадміністрації, головний спеціаліст відділу у справах молоді та спорту райдержадміністрації, згідно з додатками 1, 2.

 

  1. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Махновець О. П.

 

 

         Виконуючий обов’язки

         голови адміністрації                                                                                                                                                                                           В. В. Савенок


                   Додаток  №  1 

                            

до розпорядження виконуючого обов’язки голови адміністрації

 

від  12  жовтня  2016 року  №  488

 

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби  категорії «В» -

головного спеціаліста загального відділу апарату

Вишгородської районної державної адміністрації

Київська область, м. Вишгород, пл. Шевченка, 1

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний  спеціаліст загального відділу почергово веде прийом вхідної кореспонденції у  райдержадміністрацію; забезпечує прийом та  передачу електронної пошти в апараті   райдержадміністрації.

Здійснює реєстрацію вхідної документації; відповідає за створення реєстраційно-контрольних карток вхідної кореспонденції в електронному вигляді.

Відповідає за порядок оброблення вхідної  кореспонденції.

Відповідає за прийом та реєстрацію запитів до публічної інформації, контролює надання в термін відповіді на запити в межах чинного законодавства.

Забезпечує виконання єдиного порядку  підготовки  справ до зберігання та використання.

Здійснює пошук документів, що знаходяться в  архіві загального відділу та відповідає за ведення архіву відділу.

Забезпечує виконання єдиного порядку відбору та  формування до справ опрацьованих документів.  Виконує інші доручення начальника загального  відділу (пошук  документів у справах загального  відділу, реєстрацію вихідної кореспонденції,  ксерокопіювання документів, розсилку документів, реєстрацію розпоряджень голови адміністрації, реєстрацію документів з грифом «Затверджую» та  доручень голови адміністрації, заступників та  керівника апарату), керівника  апарату  адміністрації.

Умови оплати праці

Відповідно до Закону України «Про державну службу» та постанови КМУ від 06.04.2016 № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання

 

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік

Строк подання документів: до 03.11.2016

 

Дата, час і місце проведення конкурсу

7 листопада 2016 року, початок о 11.00 год.

за адресою 07300 Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, пл. Шевченка, 1, каб. 29

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Джус Оксана Василівна,

тел. (04596) 54-320,

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

без досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про звернення громадян»;

4) Закон України «Про запобігання корупції»;

5) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

6) Закон України «Про місцеве самоврядуваня в Україні»;

7) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти України.

 

2

Професійні знання

Знання законів, інших нормативно-правових актів України.

 

4

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) вміння працювати з програмними засобами;

3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів.

 

5

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння надавати зворотній зв’язок.

 

6

Сприйняття змін

1) виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись.

 

7

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).

 

8

Особисті компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) креативність та ініціативність;

6) орієнтація на саморозвиток;

7) орієнтація на обслуговування;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

                                               Керівник  апарату  адміністрації                                                                                                             О. П. Махновець

 

Джус

(04596) 54-320

 


                   Додаток  №  2

             

до розпорядження виконуючого обов’язки голови адміністрації

 

від  12  жовтня  2016 року  №  488

 

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби  категорії «В» -

головного спеціаліста відділу у справах молоді та  спорту

Вишгородської районної державної адміністрації

Київська область, м. Вишгород, пл. Шевченка, 1

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний спеціаліст відділу у справах молоді та спорту Вишгородської районної державної адміністрації готує інформацію та аналітичну звітність з питань, що належать до його компетенції.

Проводить фізкультурно-спортивні заходити серед широких верств населення, залучає їх до занять фізичною культурою та спортом.

Залучає громадські організації спортивно-оздоровчого спрямування, дитячі, молодіжні та інші громадські і благодійні організації до виконання соціальних програм і здійснення відповідних заходів, проведення змагань.

Забезпечує пропаганду здорового способу життя, виконувати програми та здійснювати заходи спрямовані на забезпечення соціального та правового захисту молоді, сприяє соціальному становленню та розвитку молоді.

Удосконалює в межах своїх повноважень системи пошуку і відбору талановитих та обдарованих дітей і молоді, сприяє їхній підтримці.

Готує спільно з іншими працівниками пропозиції щодо змін діючих або відміну тих розпоряджень, що втратили чинність та інші нормативні акти.

Налагоджує зв’язки та залучає до співпраці керівників підприємств, установ, організацій, в межах своєї компетенції.

Виконує інші повноваження, передбачені законодавством України, відомчими нормативно-правовими актами.

Умови оплати праці

Відповідно до Закону України «Про державну службу» та постанови КМУ від 06.04.2016 № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання

 

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік

Строк подання документів: до 03.11.2016

 

Дата, час і місце проведення конкурсу

7 листопада 2016 року, початок о 12.00 год.

за адресою 07300 Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, пл. Шевченка, 1, каб. 29

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Рачинська Олена Іванівна,

тел. (04596) 22-030,

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

без досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

2

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України «Про державну службу»;

3) Закон України «Про запобігання корупції»;

4) Закон України «Про місцеві державні адміністрації»;

5) Закон України «Про фізичну культуру і спорт».

3

Професійні знання

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

4

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

4) вміння вирішувати комплексні завдання.

7

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.

8

Особисті компетенції

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) вміння працювати в колективі.

 

 

                                 Керівник  апарату  адміністрації                                                                                                                                                                   О. П. Махновець

 

Джус

(04596) 54-320

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                  

ВИШГОРОДСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 04 жовтня  2016  року        №  470

 

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад державної служби Вишгородської районної державної адміністрації

 

   Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України  від 25.03.2016 № 246 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби»:

 

  1. Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад державної служби Вишгородської райдержадміністрації:

 - головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації;

 - головний спеціаліст служби у справах дітей та сім'ї райдержадміністрації.

 

  1. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантних посад державної служби у райдержадміністрації - головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації, головний спеціаліст служби у справах дітей та сім'ї райдержадміністрації, згідно з додатками 1, 2.

 

  1. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Мельник М. Г.

 

 

         Виконуючий обов’язки

         голови адміністрації                                                                                                                                                                                                      В. В. Савенок


                   Додаток  №  1

                            

до розпорядження виконуючого обов’язки голови адміністрації

 

від  04  жовтня  2016 року  №  470

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби  категорії «В» -

головного спеціаліста відділу освіти

Вишгородської районної державної адміністрації

Київська область, м. Вишгород, пл. Шевченка, 1

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Дотримання порядку проведення  державної атестації навчальних закладів. Дотримання навчальними закладами умов ліцензування. Інспектування навчальних закладів з питань навчально-виховної, методичної роботи,    внутрішньо шкільного управління і контролю,                                     фінансово-економічної діяльності, якості кадрового забезпечення навчальних закладів.

Організація нарад керівників навчальних закладів. Організація роботи щодо звернення громадян.

Виявлення випадків порушення і невиконання законодавчих та інших нормативних актів, застосування в межах своєї компетенції заходів щодо їхнього припинення. Аналіз причин, що лежать в основі порушень, та підготовка пропозицій щодо їхнього усунення або попередження. Аналіз та експертна оцінка діяльності керівників підвідомчих їм навчальних закладів, посадових осіб. Інструктування посадових осіб щодо застосування діючих в освітній галузі норм і правил та надання їм рекомендацій стосовно організації діяльності в рамках чинного законодавства.

Вивчення стану функціонування системи освіти та її складових, виявлення позитивних і негативних тенденцій в їхньому розвитку та розробка на цій основі пропозицій щодо усунення негативних тенденцій і поліпшення досвіду роботи в навчальних закладах. Організація та розроблення в межах встановленої компетенції нормативних актів інспекційно-контрольної діяльності.

Дотримання державного стандарту освіти. Реалізація мовного законодавства  України.  Забезпечення в спеціальних навчальних закладах умов для вихованців. Дотримання статутів, правил внутрішнього розпорядку загальноосвітніх навчальних закладів. Контроль за затвердженням і реалізацією навчальних планів і програм в усіх навчальних закладах району. Державна підсумкова атестація в навчальних закладах. Забезпечення  документацією. Видача документів про освіту. Нагородження випускників і учнів перевідних класів. Перевід учнів із класу в клас.

Створення системи національного виховання в районі. Робота самодіяльних дитячих організацій,  органів шкільного самоврядування. Робота з  відділом сім’ї, молоді та спорту.

Робота заступників директорів шкіл з питань навчально-виховної роботи.

Участь у розробці та реалізації варіативної складової змісту загальної середньої освіти.

Координація роботи навчальних закладів, сім’ї та громадськості, пов’язаної з навчанням та вихованням дітей, організацією їх дозвілля. 

Контроль за діяльністю дитячих та молодіжних організацій, творчих об’єднань, товариств.

Контроль за збереженням мережі навчальних закладів, комплектуванням їх навчально-методичними посібниками, підручниками.

Подання статистичної звітності про стан і розвиток освіти в районі, організація роботи з питань збору і опрацювання інформації, формування банку даних.

Дотримання Інструкції  з ведення ділової документації у навчальних закладах та установах освіти.

Ведення діловодства, кореспонденції з перелічених питань.

 

Умови оплати праці

Відповідно до Закону України «Про державну службу» та постанови КМУ від 06.04.2016 № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році»

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання

 

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік

Строк подання документів: до 24.10.2016

Дата, час і місце проведення конкурсу

27 жовтня 2016 року, початок о 11.00 год.

за адресою 07300 Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, пл. Шевченка, 1, каб. 29

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Джус Оксана Василівна,

тел. (04596) 54-320,

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

без досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

педагогічна

2

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», Закон України « Про освіту», Закон України «Про місцеві державні адміністрації»

3

Професійні знання

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

4

Якісне виконання поставлених завдань

1) вміння працювати з інформацією;

2) здатність працювати в декількох проектах одночасно;

3)  вміння вирішувати комплексні завдання;

4) вміння ефективно використовувати ресурси;

5) вміння виробляти пропозиції, їх аргументувати та презентувати

5

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння надавати зворотній зв’язок

6

Сприйняття змін

1) здатність приймати зміни та змінюватись

7

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel, інтернет)

8

Особисті компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) креативність та ініціативність;

6) орієнтація на саморозвиток;

7) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

                Заступник голови адміністрації                                                                                                                                                                          М. Г. Мельник

 

Джус

(04596) 54-320


                   Додаток  №  2

                            

до розпорядження виконуючого обов’язки голови адміністрації

 

від  04  жовтня  2016 року  №  470

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття вакантної посади державної служби  категорії «В» -

головного спеціаліста служби у справах дітей та сім'ї

Вишгородської районної державної адміністрації

Київська область, м. Вишгород, пл. Шевченка, 1

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний спеціаліст входить у структуру служби у справах дітей та сім’ї Вишгородської районної державної адміністрації.

Головний спеціаліст здійснює роботу, що включає: захист конституційних прав та законних інтересів дітей, які проживають у сім’ях, що опинилися у складних життєвих обставинах, дітей-інвалідів та дітей із обмеженими можливостями, профілактику негативних проявів, наркоманії, алкоголізму та правопорушень серед дітей і їх батьків, протидію торгівлі людьми, забезпечення рівних прав і можливостей чоловіків та жінок, попередження насильства в сім’ї, оздоровлення та відпочинок дітей, насамперед тих, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки,  спрямовує роботу на розв’язання соціальних проблем молодих сімей.

Здійснює реалізацію державної політики у сфері соціально-правового захисту дітей, які проживають у сім’ях, що опинилася у складних життєвих обставинах: веде облік дітей, їх особові справи, вживає заходів щодо усунення причин, що призвели до дитячої бездоглядності та захисту законних прав і інтересів дітей.

Веде облік дітей-інвалідів та дітей із обмеженими можливостями.

Організовує та проводить роботу, спрямовану на профілактику негативних проявів, наркоманії, алкоголізму, правопорушень серед дітей і їх батьків.

Надає правову, методичну та організаційну допомогу місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям щодо забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків, протидії торгівлі людьми, здійснює збір та підготовку документів щодо встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми. Координує, контролює та забезпечує виконання державних цільових програм з питань протидії торгівлі людьми, забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.

Координує роботу з питань запобігання насильству в сім’ї: веде журнали обліку, особові справи, проводить профілактичні бесіди з особами, які вчинили насильство або його зазнали, скеровує їх для проходження корекційних програм, контролює їх проходження.

Координує, контролює та забезпечує виконання місцевої, державних цільових програм з питань оздоровлення та відпочинку дітей.

Забезпечує розроблення і здійснення заходів, спрямованих на розв’язання соціальних проблем молодих сімей.

Бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій з питань соціально-правового захисту прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Розглядає листи, заяви, звернення та пропозиції громадян, юридичних осіб, підприємств, виконавчих комітетів з питань функціональної діяльності.

Бере участь у проведенні профілактичних рейдів.

Проводить серед населення інформаційну, роз’яснювальну та пропагандиську роботу, зокрема через друковані та аудіовізуальні засоби масової інформації.  

Готує звіти, пов’язані з виконанням функціональних обов’язків, подає їх на затвердження начальнику Служби.

 

Умови оплати праці

Відповідно до Закону України «Про державну службу» та постанови КМУ від 06.04.2016 № 292 «Деякі питання оплати праці державних службовців у 2016 році»

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання

 

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнена особова картка встановленого зразка;

6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

Строк подання документів: до 24.10.2016

Дата, час і місце проведення конкурсу

27 жовтня 2016 року, початок о 12.00 год.

за адресою 07300 Київська область, Вишгородський район, місто Вишгород, пл. Шевченка, 1, каб. 29

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Джус Оксана Василівна,

тел. (04596) 54-320,

email: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

без досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

Педагогічна або психолог

2

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Сімейний кодекс України, Постанова КМУ № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», Закон України «Про охорону дитинства», ЗУ «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та  дітей, позбавлених батьківського піклування», ЗУ «Про оздоровлення та відпочинок дітей», ЗУ «Про попередження насильства в сім'ї», ЗУ «Про протидію торгівлі людьми».

3

Професійні знання

відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів

4

Якісне виконання поставлених завдань

 

1) вміння працювати з інформацією;

2) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

3) вміння вирішувати комплексні завдання;

4) вміння ефективно використовувати ресурси.

5

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння надавати зворотній зв’язок

6

Сприйняття змін

1) здатність приймати зміни та змінюватись

7

Технічні вміння

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, вміння користуватись оргтехнікою, знання програм Microsoft Office (Word, Excel)

8

Особисті компетенції

1) відповідальність;

2) системність і самостійність в роботі;

3) уважність до деталей;

4) наполегливість;

5) креативність та ініціативність;

6) орієнтація на саморозвиток;

7) орієнтація на обслуговування;

8) вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

 

                                 Заступник голови адміністрації                                                                                                                                                 М. Г. Мельник

 

 

 

Джус

(04596) 54-320