Згідно з Постановою КМУ від 14 березня 2016 р. № 167 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» з 1 серпня 2016 р. Ощадбанк розпочав виготовлення електронних пенсійних посвідчень та обмін існуючих платіжних карток на такі посвідчення. Виготовлення електронних пенсійних посвідчень здійснюється виключно у разі звернення клієнта і є безкоштовним для нього.

Для отримання електронного пенсійного посвідчення (ЕПП) пенсіонерам – внутрішньо переміщеним особам необхідно здійснити наступні кроки:

Крок 1. Пенсійний фонд України

- звернутись до Пенсійного фонду за місцем фактичного проживання та написати заяву на виготовлення ЕПП;

- надати до Пенсійного фонду паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та інші документи, необхідні для формування пенсійної справи.

Крок 2. Ощадбанк

- через місяць після подання заяви до Пенсійного фонду звернутись до відділення Ощадбанку, зазначеного в заяві. Надати до Ощадбанку паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера, довідку про взяття на облік особи, яка переміщується;

- укласти з Ощадбанком договір, отримати ЕПП та одразу активувати його в касі.

Звертаємо увагу на те, що протягом першого року строку дії ЕПП кожні 6 місяців пенсіонерам потрібно звертатись до відділення Ощадбанку, в якому отримано ЕПП, для обов’язкової фізичної ідентифікації. Протягом  другого та третього року строку дії ЕПП потрібно звертатись до того ж відділення Ощадбанку раз на рік.

Крім того, управління Пенсійного фонду України у Вишгородському районі повідомляє, що внутрішньо переміщені особи, які належать до маломобільних груп населення (інваліди І та ІІ груп, інших осіб, які потребують стороннього догляду або досягли 80-річного віку), можуть звернутись до управління для оформлення заяви на виготовлення ЕПП за телефоном «гарячої» лінії (04596) 25-059 та попередньо домовитись щодо здійснення спеціалістами управління виїзного прийому за місцем проживання.